Foros de discusión Marinenses.com . "Opina sobre lo que ocurre en Marín, Tu también tienes voz".
Foros de DescubreMarin.com

FAQFAQ   BuscarBuscar   MiembrosMiembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegistrarseRegistrarse 
 PerfilPerfil   Entre para ver sus mensajes privadosEntre para ver sus mensajes privados   LoginLogin 
PDC Marín

IMPORTANTE: Debido al Spam ( mensajes publicitarios basura ) todo el que quiera participar en los foros por favor que se registre, es gratuíto y anónimo.

contestación ás alegación do PXOM

Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Quejas
Ver tema anterior :: Ver tema siguiente  
Autor Mensaje
Gandalf

MensajePublicado: Lun Sep 29, 2008 9:52 am    Asunto: contestación ás alegación do PXOM Responder citando

Parece ser que xa están remitindo as contestacións ás alegacións ao PXOM. Serín interesante que as persoas que as recibiran comentaran aquí como son esas contestacións para ir facendono unha idea.
breaseixo.wordpress.com

MensajePublicado: Lun Sep 29, 2008 2:48 pm    Asunto: Responder citando

Eu xa recibín a miña.
No caso de Seixo,son todas iguais. Resposta estandar. A mesma contestación para todo o mundo.
Téñoa publicada no blog.
Os da Brea non podemos decir que traballamos as terras porque "non hai existencias de explotacións que o avalen"
Nembargantes, ese é o motivo que espuxo o equipo de goberno para borrar O Campo da zona industrial: "Os motivos agropecuarios". ¿Algún de vos coñece explotacións agrarias procedentes do Campo?.
Eu non coñezo ningunha. É mais, estou pensando en denunciar ao equipo de goberno por prevaricación e corrupción neste tema.
Ver perfil de usuario Enviar mensaje privado
Gandalf

MensajePublicado: Mar Sep 30, 2008 6:51 am    Asunto: son todas respostas tipo Responder citando

Eu tamén recibín a miña, era a standar repartida polo Colectivo Nacionalista.

Pasanse polo forro a Lei de Augas onde pon as distancias que hai que preservar nos ríos.
Pasanse polo forro os informes da Consellaría de Política Territorial.
Pasanse polo forro as clasificaicóns do Ministerio de Industria.

As terras teñen interese agrícola, pero seica non se traballan.

Xestur, que son os máis listos do mundo mundial, son os que poden decidir sobre o futuro de Marín e onde hai que colocar os polígonos industrias. Os veciños e veciñas non temos capacidade para opinar.

E así todas as respostas.

Ainda así, quedanos unha nova exposición pública do PXOM e do Informe de Sostenibilidade Ambiental...
Publicar nuevo tema   Responder al tema    Foros de discusión -> Quejas Todas las horas son GMT
Página 1 de 1

Cambiar a:  
Puede publicar nuevos temas en este foro